Alla inlägg under september 2006

Av Sara - 29 september 2006 09:36

Och det känns fortfarande som jag hellre hade legat i sängen. Idag oxå. Jag måste börja vara hemma när jag är sjuk! Får inte mycket gjort endå när man har feber på jobbet. Men hade man varit hemma hade man kännt sig "för frisk" för att vara hemma. Nåja, lär väl bli liggande i helgen så jag hoppas jag är pigg igen på måndag!Vad händer ikväll då? Efter jobbet ska jag gå en liten sväng på stan med Anna, sen ska jag bjuda henne på mat, vet inte riktigt vad men jag är sugen på kyckling och jag tänkte floska ordentligt i helgen eftersom på måndag börjar min Gi rivstart.. oooooh... undra hur detta kommer gå? Sedan ikväll blir det ju såklart Idoooool!!! Årets Wild Card blev Natalie, men jag tror inte hon blir såå långvarig, det är som juryn har sagt, hennes ögon är helt tomma trots att hon sjunger väldigt vackert! Hoppas dock att mina män/pojkar gör bra ifrån sig!Lördag ska jag gå på stan och luncha med Jossan som jag inte träffat på en månad, ska bli kul! Och kanske man hittar några fina byxor eller nåt fin tröja att ha på sig på kvällen när vi (förhoppningsvis jag oxå om jag är piggare!) ska gå ut på Aveny på kvällen. Jag och Rikke ska käka middag hos mig innan vi går till Anna på förfesten.På söndag är det tänkt att jag och SysterYster ska åka ut på Mjösund och tända lite ljus för våra nära och kära, om vädret tillåter. Så tänkte vi även hälsa på våran Farfar. så jag ska försöka ta det lungt med drickat, för jag vill inte må som jag gjorde förra söndagen...Snokjohan går förbi här och dräller.. suck! Varför är han aldrig ledig en fredag så man får lite lugn och ro?! (betyder ungefär surfa ifred) hehe, nåja, gör mitt jobb iaf.Nåja, nu ska jag gå å jobba lite mer.hejpa!

Av Sara - 28 september 2006 10:44

Nej, febern kommer sig smygande och jag bli allt svagare i benen. I morse när jag vaknade kännde jag mig faktiskt pigg! Men efter en pytteliten prom till stan blev jag kallsvettig och svag. Puh.. nåja, bara att bita ihop, har jag tagit mig till jobbet så jobbar jag!E, tänker på dig idag när det är begravning. Hoppas allt går bra!Osså tänker jag på R igen, som vanligt när man läser hennes blogg blir man lite deppig. Man vill henne inget annat än bra saker!Tänker även på M som efter många års förhållande idag är singel och väldigt nere. Vi får försöka göra det bästa av situationen...

Av Sara - 27 september 2006 07:37

Ingen feber idag iaf men mår dock inte helt bra, suck, blir en kväll till i soffan! Blir bara en aning irriterad, när man för första gången på månader är 10 minuter sen ringer dom efter en, vilket jag aldrig har varit med om till nån av dom som är sen lite titt som tätt. Det var säkert i all välmening, men ge mig 20 minuter åtminstonde! Är jag sjuk ringer jag. Men man får väl se till att bli sen lite oftare så man får sitta ifred på bussen. Suck. Nåväl, bara att bita ihop, snart helg! Igår fick jag träffa Elin och Tobias samt lille Douglas, han börjar bli på bättringsvägen och dom hoppas på att få komma hem idag, dom har ju varit inne sen dom fick honom och det är snart en vecka sen. Elin är less och jag förstår henne! Douglas tog dock det hela cool lungt och låg mest och sov. Så gullig så! Mina bodys som jag köpt åt honom var dock en aaaaaning stora..Dags å jobbe lite antar jag..

Av Sara - 26 september 2006 15:45

Aj aj min hals! Vi får se ikväll, men det har gått ganska fort med mitt halsont och det brukar det göra när jag får halsfluss! Hoppas för fan att jag inte får det, för det är det absolut värsta jag vet!! Jag vill såklart vara frisk i helgen. Så ikväll blir det bara hem och sova i soffan och ingen träning som jag bokat..=/Nåväl, får se i morrn hur jag mår, jag håller tummarna iaf!

Av Sara - 26 september 2006 09:36

Min fd arbetskamrat Näsan www.aliva.blogg.se skrev för ett tag sen vad hon gör på datorn, och i brist på annat tänker jag nu göra samma sak:Bloggar jag går in på varje dag:Näsans blogg: www.aliva.blogg.se fd arbetskompisThereses blogg: www.therese.bloggagratis.se nuvarande arbetskamrat.Rikkes blogg: www.rikkenilsson.blogg.se Var kompisar även innan vi började arbeta ihop, nu har hon dock gått vidare från sjukhuset..=)Jossans blogg: www.prinsessans.blogg.se En tjej från sundsvall som jag inte känner, men halkade in på hennes blogg och sedan är jag fast!Jennys blogg: www.jempa.bloggagratis.se Är kompis med min arbetskamrat therese och hon skriver om shopping, riktigt bra!Vivis blogg: www.vivi.bloggagratis.se En tjej som skriver otroligt rörande, och jag fastnade där efter att jag läst om att hon varit med och hittat sin fd som hängt sig. Skriver riktigt bra!Övriga sidor: www.aftonbladet.se läser alltid horoskopet där och singeldagböckerna! sedan är jag inne 1000 ggr för att kolla om nåt nytt har hänt.www.hotmail.comwww.familjeliv.se För att kolla in vänner och bekanta som väntar barn eller nyss har fått barn!www.ditthoroskop.nu Jag väljer att tro på dom om det står nåt bra!Kan även vara några andra sidor som jag glömt.. uppdaterar isf! hejpa

Av Sara - 26 september 2006 07:57

Jo, nog är det så att man känner efter en extra gång nu på morgonen när det är becksvart ute. Jag blir verkligen inte piggare av detta vädret. Men så får man sota för i lördags oxå så idag känner jag mig febrig och ont i halsen. Man har ju tyvärr bara sig själv att skylla!Tänker även på min vän R idag som verkar vara lite deppig igen. Jag vill inget hellre än att hon ska vara glad, så glad som hon alltid låtsas vara. Hon är en bra skådespelerska den där R! Lova mig R att den här gången pratar du, tar inte på dig andras problem och våga säga nej! Och som jag sagt förut, du är starkare än som flesta, fast det har du nog inte insett själv ännu! Vad sägs om middag innan festen på lördag? KRAM! Er kärlek var som vindenstormade sig fram!den väckte liv i glödensom tändes och som brannmen vinden mojna sakta och elden den brann ut och kvar fanns bara askan av det som fanns förut men kanske under askan en liten glöd finns kvar och kanske vinden blåserliv i det som var.Så R, tappa inte hoppet!

Av Sara - 25 september 2006 07:34

Tack men Nej tack. Kvart över 1 i lördags natt fick jag 2 skogshuggare av en kille från härnösand. När jag reste mig upp stack spriten upp i skallen och resten av natten är svart. Tur att Anna och Mattias gick med mej hem. Och jag tänker inte dricka några skogshuggare igen... En skogshuggare var tydligen nån blandning av tequila, nån svensk gin som smakade tallbarr + nåt mer, det starkaste man kunde dricka enligt bartendern. Det enda jag minns är att det smakade skit. Så på lördag tänker jag bara dricka goda saker som dooles och cider! =)Idol i fredags, tyckte att 2 st som förtjänade att gå vidare gjorde det oxå. Erik och Cissi. Ska bli kul att se Cissi sjunga en riktig poplåt! =)Nu ska Sara jobba lite.Pengar kvar på kontot: 26:- 4 dagar till lön...

Av Sara - 22 september 2006 09:34

Elin & Tobias fick inatt ca 02.30 en liten kille! Grattis Grattos Grattis! Längtar till jag får träffa ER!!

Ovido - Quiz & Flashcards