Alla inlägg den 1 september 2006

Av Sara - 1 september 2006 08:30

Missade ni gårdagens idol? Då missade ni årets klockrenaste japan! gå in på http://www.tv4.se/ där kan ni se honom sjunga Oasis och sedan få en utskällning av kishti. Men cool kille endå, så dålig på engelska, och sedan en brytning på japanska, och den bredaste norrländska jag någonsin skådat! Kul var det iaf..

Av Sara - 1 september 2006 06:59

Äntligen fredag!! Hoppas jag blir ledig i helgen, ha beredskap men jag har verkligen inte tid att jobba i helgen, för i morgon ska jag gå på stan och luncha sedan blir det partaj på kvällen, hoppas det inte regnar som smhi spår!! Och på söndag ska vi fira den bästa storasyster, hon ska laga mat och bjuda oss och vi kommer med paket.. Lagom att inte behöva laga mat när man är lite småbakis..Nu ska jag gå å jobba lite.. hejpa

Ovido - Quiz & Flashcards