Alla inlägg den 15 november 2006

Av Sara - 15 november 2006 12:13

www.pedersparty.comDetta är en sida alla borde ta sig tid att kolla in. Jag vet alltför många som tänker som Peder gjorde den där natten... Och jag hoppas att hemsidan som jag tycker är gjord väldigt personlig och med en aning sarkasm får dom som inte gjort det tidigare att tänka till.Lev Väl!

Av Sara - 15 november 2006 11:19

Kärringen hade sålt min bil.. tyyyypiskt! Det var en mazda som hade varit perfekt för mig. nåväl, man får väl ha ögon och öron öppna!HejpaPs. Jag förklarar härmed åter krig med Jessica Kempe. Hon är en gammal hagga här på jobbet. Internt: DETTA ÄR EN ARBETSPLATS!

Av Sara - 15 november 2006 07:28

Hallelulja! tänkte jag när jag kände på elementen igår eftermiddag och dom började bli varma igen. Sköööönt, höll ju på att frysa ihjäl. Kom igång och städade lägenheten och tände sen massa ljus och la mig i soffan. Hmm.. dom borde vara varma nu. Går och känner igen. Iskalla. Irriterande! Nåväl, hoppas det går till sig innan den riktiga kylan kommer. Såna här gånger är det skit att bo privat, för dom gör ingenting!!Nåja, ska sluta klaga. Nu åker jag snart till stockholm! Ska möta kerstin halv 1 och käka lunch. En ingift släkting som man sällan träffar numera. Ska bli mysigt att gå på rikig restaurang. Sen ska jag gå å shoppa lite, ska leta efter några julklappar och present till en komis som fyller år nästa vecka. Sen kommer Tanja eller david om jag så vill att möta mig och sen blir det partaj! både fredag och lördag, ska bli så jääkla kul! Måste komma ihåg att ta med Eriks fotbollströja som han glömde i sommar när han var upp. Har till och med tvättat den. heheDags å jobbe!Sen ska jag ringa på en till bil!

Ovido - Quiz & Flashcards