Direktlänk till inlägg 11 december 2006

Då var det måndag då!

Av Sara - 11 december 2006 16:12

Fredagkvällen blev lugn med hyrfilm och popcorn hos Gilla&Macke. Kändes skönt. Klev upp tidigt på lördagen och drog ner på stan, va nere redan klockan 10! Jag anade att det skulle bli mkt folk så jag och syrran plöjde igen stan + att vi tog en lunch. Klockan halv 2 var jag riktigt less och då hade hela sundsvall hittat in på stan oxå. Drog till Eclair och köpte med oss en bakelse och drog till farfar och drack lite kaffe. Han blir ju alltid lika lycklig när vi kommer.. och man får ju självklart lite skuldkänslor att man inte är där så himla ofta.Kvällen tillbringades med middag och vin och grejer hos Anna med några kära arbetskompisar. Var dock bara jag och Anna som gick ut men det var ju kul endå! hamnade till slut på Olearys med några andra och kvällen slutade ju lyckligt.Gårdagen spenderades med Anna och vi tog en sen kvällspromenad i det kalla vädret. Välbehövligt sådär dan efter!! (kan dock tillägga att vi käkade donken några timmar innan =)Sedan kom mina nya inneboende till mig, Alice & Nemo. Dom sniffade runt i lägenheten flera timmar innan dom slutligen samtidigt som mig gick och lade sig. Imorse klev jag upp halv 6, och dom likaså. Fikade och gjorde mig iordningen när jag till min förskräckelse upptäcker att jag börjar 10 idag. Suck. Går och lägger mig igen men Nemo & Alice har bestämt att det är morgon. Efter en stund undrar jag vad Alice håller på med. Hittar henne halvvägs upp på väggen fastklamrad i tapeten. Ska bli kul att se om man har en lägenhet kvar när man kommer hem!Dock mysigt med lite sällskap och jag hoppas det kommer gå bra att ha dom, dom ska vara hos mig i 2 veckor om allt går som det ska!Nu är det dags att jobba vidare... 2 timmar kvar! Härligt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards