Direktlänk till inlägg 13 december 2006

Göra slut med en kompis?

Av Sara - 13 december 2006 12:17

Jag hörde några på jobbet härom dagen pratade att man ska inte umgås med folk som tar för mycket energi. Men hur gör man "slut" med en kompis? Jag har nämligen en vän som tar enormt mycket energi, älskar att prata om sig själv, och helst inget annat. Jag vet inte. Ibland går det ju bra men ibland är det så jävla tröttsamt att höra samma sak 1000 gånger.. spekulationer osv.. Alla är vi ju olika. Finns säkerligen nån vän som vill göra slut med mig oxå. Nääääää, det finns det nog inte! HIHISlut på gnäll...Idag ska jag på massage på eftermiddagen, kommer bli riktigt skönt, för jag har asont i ryggen efter träningen igår. Funderar även på att gå på Realease av nya prgrammet ikväll.. men jag har en hel del att göra hemma oxå. Tycker dessutom att det är synd om katterna när dom är ensamma hela dagarna. Kommer jag kunna ha en egen katt nån dag?Dags och jobba efter lunchen nu så man inte somnar.hejpa!

 
 
elin

elin

13 december 2006 12:54

ja hur gör man slut med en kompis egentligen?! man får väl säga att man växt ifrån varandra, det brukar vara det vanligaste. hmm..

http://ejlun.bloggagratis.se

 
tinaz

tinaz

15 december 2006 08:45

Sara...det är något jag velat säga dig en lång tid men inte vetat hur jag ska säga det...JAG VILL GÖRA SLUT! Ok? ;) Haha, näe det där tar jag tillbaka! Mmm, förstår vad du menar! Jag hade en vän som "körde" över mig allt för länge, när någon gör så och inte låter en person vara sig själv och ta lite plats så är det bättre utan en sån "vän". Du har ju andra kompisar =) Tänk på att du ska leva med dig själv och hur du mår för resten av ditt liv, och att du skapar din framtid! (Shit! Jag borde bli din personliga psykolog!) Lycka till! Kram

http://tinaz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards