Direktlänk till inlägg 8 februari 2007

Thailand? Sverige?

Av Sara - 8 februari 2007 16:45

Thailand VS Sverige, det är mycket fram och tillbaka nu!! Imorgon bitti vet jag hur det blir. Förhoppningsvis. Sluta vela nu Sara! Kollar man på bilderna är det ju inte så mkt att prata om..

 
 
rikke

rikke

9 februari 2007 16:56

men Sara för böveln.... ut o res märe.. önskar en annan va så tuff!

http://www.rikkenilsson.blogg.se

 
tinaz

tinaz

11 februari 2007 16:34

Hej! Kul att träffa dig igår, och Anki med för den delen=). Synd att ni gick hem så tidigt bara ;). Vi kom lite sent som vanligt ned på krogen, man blir så bekväm när det är så nära från förfesten och krogen, tänker; ähhsch! Det är ju sjåå näja - en gjogg till baja.
Visst! Jag är absolut sugen på en tjejfest!
Å näe, ingen fjälla till Puh än, möjligtvis att vi får en om ca 2 veckor nu. Väääntar!

http://tinaz.bloggagratis.se

 
Ceekay

Ceekay

13 februari 2007 11:33

Ja, jag vet juh att det är paradiset när man kommer dit, å att man absolut inte vill åka hem sen.
Men vi är 5 stycken som åker, å alla vill inte riktigt samma saker!
Men det ska nog lösa sej iaf!
Jag lovar att njuta lite för dej med! :]

http://ceekay.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards