Direktlänk till inlägg 12 februari 2007

Mest less och lite glad...?

Av Sara - 12 februari 2007 10:03

Helgen blev ju väldigt lyckad trots att den inte alls började särskillt bra, när det visade sig att jag än en gång hittat en kille som inte riktigt vet vad han vill. Är jag världens sämsta att se signaler eller är jag en magnet till killar som är lite osäkra på vad dom vill trots att dom närmar sig 30 strecket? Nåja, va superledsen hela fredagskvällen, sen gick det över i ilska på lördagen. På kvällen var jag glad igen. Hade min födelsedagsfest och fick ett jättefint halssmycke av mina kära vänner från pilgrim. Lovely!Röjde på avenys dansgolv men man börjar ju bli gammal så åkte nog hem rätt tidigt. Skönt. Städade på natten och bet sönder mina fingrar i hopp om att inte skicka meddelande till herr G. Jag lyckades låta bli. Fick även veta saker om honom på lördagen som kanske hade gjort att jag inte velat vara med honom endå. Känns dumt att fördjupa sig i sånt nu, blir ju inte bättre av det.Söndagen var härlig! Städade klart lägenheten efter festen. tog en härlig promenad med en riktigt bakis E som spydde i vart och vartannat gathörn. Sedan gick vi hem till henne och fick sällis av J och Madde. Beställde kinamat som satt riktigt bra. Lunkade ner till Anna och Ampe på eftermiddagen och fick blåbärspaj och en supergod soppa som Ampe kockat! Sen gick jag hem och dog av i soffan. Såg givetvis sista avsnittet av I en annan del av köping. Synd att det var sista. Vill se mer!!Thailandsresan skjuter jag på framtiden. Om jag pallar ska jag skita i semester i sommar för att kunna åka fler månader runt jan-febr. Mycket kan ju hända tills dess. Men jag känner att åka nu blir alltför stressigt med pengar osv.. Har en del andra resor inplanerade, så jag har iaf nåt att se fram emot. Jag längtar till sommaren.Nu ska jag jobba.

 
 
Ingen bild

Jossan

12 februari 2007 11:53

Det finns de grabbar som fortfarande inte vet vad de vill när de börjar närma sig 40 sträcket....välkommen till min värld ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards