Direktlänk till inlägg 17 februari 2007

skulle jag jobba idag?

Av Sara - 17 februari 2007 10:54

och skulle jag gå ut igår?Blev en spontanfest i Timrå(?!) av alla jävla ställen! och tänkte att jag skulle ta det lungt och åka hem efter förfesten eftersom jag skulle jobba..Det blir inte riktigt alltid som man tänkt sig!Blev ju lite sent, åkte väl hem vid halv 3. Halv 5 ringde A, då hade hon och A bråkat så jag har väl ungefär sovit max 2 timmar, så jag är fortfarande i förnekelsestadiet! (jag är fortfarande full)Kommer kännas riktigt tungt ikväll, jag längtar redan till soffan!Herr G var på förfesten (kanske därför vi hamnade där) men jag insåg ganska snabbt att det var nog mer hans förlust än min, vilket jag sa till honom oxå. Han höll med. (hade känts lättare om han inet haft knulltröjan på sig) =)Träffade en annan herre på krogen, nämligen herr D från alnö, han har jag ju inte träffat sen sist om man säger så.. Han hade träffat en ny tjej (skank, kändes bra) men öste massa bra saker över mig, vilket var helt onödigt. Fast fin det var han verkligen. Tjejen i fråga blev helt galen när han pratade med mig. Han hade inte förändrats ett dugg.. han orkade inte bry sig om hon blev sur sa han. Det orkade han inte då heller.Varför träffar jag bara såna killar? nu är det upp till Herr M att bevisa motsatsen.. INTE MIN TYP AV KILLE!! men vafan.. man ska ju inte gräva ner sig i en typ, eller?Nu ska jag försöka jobba, innan det slår tillbaka på mig och jag blir helt slut... (det har redan börjat)Hejpa

 
 
Rikke

Rikke

17 februari 2007 15:52

men herre gud,stötte du på han där ute i vimmlet!
diggar verkligen din vimmelbild sara från olearys!
Syrran skickade sms i natt att du va där... hoppas du hade kul.puss o kram hjärter dam

http://www.rikkenilsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards