Direktlänk till inlägg 18 februari 2007

Tänker du som en mördare?

Av Sara - 18 februari 2007 12:28

" En kvinna var på sin mors begravning. Där mötte hon en man honinte kände igen. Hon tyckte att mannen var fantastisk - rena drömmannen ochhon blev förälskad ögonblickligen! Då begravningen var över, försvann hanutan att hon fått hans telefonnummer. Ingen visste vem han var så honkunde inte kontakta honom. Några dagar senare mördar hon sin syster... "Fråga: Vad var motivet till mordet på hennes syster?(... tänk lite innan du svarar och skrolla sedan ner..)
har du verkligen funderat klart redan?





Svar: Hon hoppades att mannen skulle dyka upp på även dennabegravning!Om du har svarat rätt, tänker du som en psykopat. Detta var ett test skapat av en känd amerikansk psykolog och som användes för att se omman tänker som en mördare. Många seriemördare som deltog i testet svarade rätt på frågan.Om du svarade fel kan du skatta dig lycklig.

 
 
tinaz

tinaz

18 februari 2007 16:33

Vilken tur då att jag svarade fel! Läskigt...vart har du hittat testet? Vet du någon sida man kan gå in på? Intressant!

http://tinaz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

moi

19 februari 2007 01:06

Tur att jag inte tänker som en psykopat, då. Det är för mig uppenbart att systern mördade sin syster på grund av truamatiska barndomsminne. ^^

 
Ingen bild

jessica

19 februari 2007 05:44

Gissa vad jag svarade....*skratt*

 
mira

mira

19 februari 2007 16:29

Jag har hört en då dom säger typ "En vecka senare dör hennes syster, hur?"

http://neopisiv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards