Direktlänk till inlägg 21 februari 2007

Årets mest upphausade födsel?

Av Sara - 21 februari 2007 07:48

Gert & Tanja Fylking. Om nån missat att deras tid gick ut igår, att dom har bebislotto på rixfm så lyssnar ni på nån bättre kanal än Rix. I den här hålan finns inte så mkt att välja på... =)Jajajaja, jag har oxå röstat på bebislotto!! (hon kommer lätt få barn den 27 februari..)Ja, Rikke, Jag tror det kommer bli superkul att gå på flatfest på fredag, jag har ju gett upp killar nu så man ska ju aldrig säga aldrig! =)Måste köpa nå nya kläder så brudarna tycker jag är snygg..heheDags å jobba..

 
 
Ingen bild

Rikke

21 februari 2007 13:02

fnittrar, men ja de man inte vet kan man inte utala sig om.
ungefär som "man kan inte säga att man tycker bättre om vaniljglass om man inte smakat på hallon"..
Aja!haha!
nä nu ska jag ta en titt i min lägenhet:)
Vi kan ju höras av i morgon då stump! eller fredag!

LADDA LADDA LAAAADDA!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards