Direktlänk till inlägg 13 mars 2007

Du är inte kär...!

Av Sara - 13 mars 2007 08:17

Du har nu varit otrogen två gånger! då är man inte kär om man frågar mig. Eller så är det jag som är helt oemotståndlig. ( inte så trolig förklaring)Nåja, helgen löpte på bra. Fredagen spenderades med Fika på Waynes, (blev besviken som vanligt, dyrt och äckligt) Men sällskapet var trevligt. Jag och E såg på film efteråt. "Säg att du älskar mig", en hemsk film som speglar verkligeheten för många tjejer. Var så förbannad efter den där filmen och jag tänker inte tipsa den även om det hade ett gott syfte.Lördagen var det upp med tuppen och jag och E for iväg till Hassela och spände på oss skidor och åkte hela dagen. Så grymt kul! Att man inte gör det oftare är skam. Ska åka minst en gång till innan sommarn kommer. hoppas jag... =)Kvällen spenderades med Melodifestivalen och vindrickning. Jag tyckte att rätt låt vann! Dom kommer göra grymt bra ifrån sig i den stora finalen!Slutade såklart med utgång, igen! Men det var trevligt, har inte dansat så mkt på länge, var helt svettig! (fräsch?nää)Söndagen klev jag och E upp i relativt god tid och tog en promenix, skönt med frisk luft även om vi inte hade nån dundrande fart!Sedan blev det matlagning och teve tittande. Sen gick jag ner till A & A och hade vårat vanliga bakishäng.Var ledig även igår, sköönt! Fick dock inte så mycket gjort som jag hade hoppats! Skönt att inte stressa med allt så fort man har en ledig dag.Ikväll ska jag gå på relaese av Body Combat och Body Jam, kul! Hoppas musiken är bra.Dags å fortsätta jobba!Snart vår, tjohooo! men den får nog lov att dröja ett par kilo, måste komma igång med träningen igen nu. LATMASK!!

 
 
Rikke

Rikke

13 mars 2007 12:09

åååh vi såg den oxå.. de va de värsta mina ögon varit med om!!!FY FAN FÖR FILMEN!!!!Nä nu måste jag fortsätta läsa om din helg;-)

http://www.rikkenilsson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards