Direktlänk till inlägg 14 mars 2007

Utmanad..

Av Sara - 14 mars 2007 08:26

Eftersom jag blir utmanad åt alla håll och kanter gör jag väl ett försök då..Skriv sex underliga/egendomliga saker om dig själv, ange också dessa regler. Välj FEM nya bloggare som du utmanar, och ange deras namn på din blogg. Berätta för dem att de blivit utmanade och be dem läsa mer i din blogg.1. Kompis med snuten? inte precis..- Har blivit tagen av snuten ett antal gånger, dock när jag var ung och oförståndig(?) Första gången blev jag tagen för snatteri. Andra gången blev jag hemskjutsad från stan efter ha varit påväg till Alnöbron och hoppat. Tredje gången blev jag tagen för fylla på gatufesten, och den här historian kan jag göra väldigt lång, men jag gör det inte. Avslutade dock kvällen på gatufesten.2.Klarar inte av oreda!!-Har jag stökigt hemma(vilket jag inte har så ofta) får jag grymt ont i magen och kan inte koncentrera mig på nåt annat än att kolla runt på allt som ligger. Slutar alltid med att jag städar undan innan jag lägger mig, annars kan jag inte somna.3.Spindelfobi-Jag är sjukt rädd för spindlar, och detta är nåt som blivit värre med åren. När jag var liten lärde farfar mig och syrran att dom inte var nå farliga och vi lät dom krypa på händer och armar. Ryser av bara tanken. Blev dock lite bättre efter min thailandstripp, hade ju några sjukt stora spindlar som inneboende både på Phi Phi öarna och Koh Samui!4.Dåliga vanor.-Har en hel del dåliga vanor. En av dom är att jag är sjukt snabb på att dömma folk. Ha fördomar om folk. Men jag brukar endå försöka skaffa mig en egen uppfattning. Ibland är mitt första intryck rätt. Ibland inte.5.Ensamtid-Jag behöver sjukt mycket ensamtid. Jag har flera kompisar som aldrig kan vara ensamma. Har väldigt svårt att förstå det. Tycker det behövs att vara ensam. Så skönt! Dom tyckte jag var en aning tråkig i Thailand när jag ibland hellre stannade kvar i bungalown och läste en bok än följde med ut och gjorde nåt. 6. Prata först tänka sen!- Jag är väldigt snabb på att slänga ur mig dumma kommentarer, men ibland är dom riktigt bra oxå. Att man är grymt ärlig mot folk har väl säkert gjort en och annan ledsen under åren. Men klarar man inte av att höra sanningen, klarar man antagligen inte av att vara kompis med mig heller. Tycker jag att du har köpt ett par fula byxor säger jag antagligen det. Eller så säger jag ingenting, och då fattar du ju endå vad jag tycker..Eftersom alla redan utmanat mig har ju dom redan gjort det här. Men jag tycker att Therese och Xsara ska göra detta åtminstonde!!

 
 
Tessan

Tessan

14 mars 2007 10:49

Att bli utmanad och göra det.. då måste man ju skriva en massa saker som kanske vet eller ej. hmm... jobbigt för mig att komma på.. jag är ju seeg.. men de kommer... KANSKE...

http://Therese.bloggagratis.se

 
'Rikke

'Rikke

14 mars 2007 13:24

den där va ju kingpung bra sara!de fanns ju v isst massa att skriva om!:D
Kändis hos snuten o allt.. de är inte alla som är de inte:p
Pöss påre

http://www.rikkenilsson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards