Alla inlägg den 20 november 2007

Av Sara - 20 november 2007 07:13

..men i kroppen känns det som en fredag, minst!! helt sanslöst trött.

Prommade med sis igår, vilket inte var det lättaste, stannade en bit in runt sjön och vände, det var alldeles för halt. Vi gick i bostadsområdet runt omkring, men det var nästan en bedrift oxå...


Sen åkte jag och C och handlade och till middag blev det thai! Mums, aldrig för mycket thaimat.. Sedan blev vi nerbjudna till M & B på glögg och peppisar, det var mumsigt värre!!


POFF så var det sängdags,  vart tog kvällen vägen?


Och vart tog min pigga kropp vägen? sa igår till syrran att jag äntligen började känna mig frisk. I morse var jag på ruta ett igen. Så ikväll blir det stenhård träning så kanske skiten bryter ut nån gång!

Ovido - Quiz & Flashcards