Direktlänk till inlägg 4 december 2007

Rubrik saknas

Av Sara - 4 december 2007 09:37

Helgen förvann alldeles för fort! Fredagen spenderades med att äta gott och titta på film. I vanlig ordning somnade vi ruskigt tidigt... inte kul..

Lördagen skulle C jobba (som vanligt) Så jag åkte ner på stan och fikade med Anki & Axel. Syrran slöt upp en stund.

Sen åkte jag hem och vilade. Var länge i valet och kvalet om vad jag skulle göra på kvällen då C hade planerat en riktig grabbkväll i nån jaktstuga...


Slutade iaf med att jag åkte till J och hade en riktigt mysig kväll med glögg, ost, kex och vin, och trevligt sällskap!! skulle kanske ha struntat i utgången då vädret var ruskigt jävla illa...!! Men det var trevligt och efter många om och men tog Jag och M oss ut på landet till våra käraste..


Söndagen spenderades på förmiddagen i sängen och på eftermiddagen på birsta. Sedan gjorde jag väldans julfint hos C, både han och jag blev glatt överraskade över resultatet. MYSIGT! Det enda jag saknar nu är en stoooor julstjärna. Jag hittade den igår!! men för 595:- sa både jag och C nej till den och jag får leta vidare...  Nån som har tips?


Ikväll ska jag göra lite juligt hos mig i stan, även om jag inte är där så ofta så vill man ju ha mysigt när man väl är det.


Igår blev vi bjudna på kalas hos C:s moster och där vankas det fest på lördag, jag och C ska försöka hålla oss från krogen, men man vet ju aldrig...=)

Och på fredag: Tjejkväll med glögg och mys!


Nu: dags å jobbe...

 
 
Ingen bild

Helena

6 december 2007 07:22

En kompis hade köpt stor Adventsstjärna i papper på Claes Ohlsson, fin och typ,55 kr, tror jag hon sa. Säkert inte lika fin som den för 595 kr, men helt klart OK för det priset.

 
Ingen bild

jessica

6 december 2007 23:05

rummet och ljuspunkten hade massor av fina stjärnor till ok priser.
*kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards