Alla inlägg under mars 2007

Av Sara - 22 mars 2007 12:03

Igår var jag ledig, vilket var grymt skönt!Sov till jag vaknade av mig själv, vilket iofs var klockan 08.30 men det var endå skönt. Sedan kom min padre förbi och hjälpte med alla mina nya tekniska grejer. Fick ordning på en del men dock inte allt!!Sedan var det dags för Sara att gå ner och träna, trodde jag hade bokat ett Step pass men det var Pump, inte vad jag var upplagd för, men det gick ju bra endå. Sedan en promenad hem i det avrma fina vädret!Jag och syster åkte en sväng på Ikea sedan och handlade lite nödvändiga(?) grejer. Syrran handlade ungefär en miljon toppar, hon hade ju lite kris på toppar med färg. Enligt henne, ja. Undrar vad hennes sambo tycker om hennes kris? Apropå hennes sambo fick jag nyss ett sms att MOYO har fått in nikita prylar så imorrn blir det dit direkt efter jobbet och prova kläder!Nu har jag fåttt min skruttis till bil. En hel del skavanker, men det funkar att frakta arslet i. Är mest orolig för att tankmätaren inte funkar. har ju nojja att få soppa torsk nånstanns. Men man får väl se till att ha lite koll bara. kanske ha en dunkt med lite bensin i bilen.Vi får se!Snart är det helg, då blir det tjejfest! kul!!Längtar till nästa helg, då ska jag till El stockolmo!!!

Av Sara - 20 mars 2007 08:48

...på hög nivå. Fast det är ju en skön smärta. Igår kördes body pump och core efteråt rygg och magträning är vad jag behöver för min rygg. men som det är nu kan jag inte göra så många av ryggövningarna, men magövningarna går bra.Ont överallt, gnäll gnäll gnäll =)Ikväll är det barnpassning som gäller! till lilla Axel, hoppas han är på min sida så allt går bra, han brukar ju kunna vara lite mammig.. =)Nu är det dags å fika!I´ll be back!

Av Sara - 19 mars 2007 12:54

Snart slut på denna arbetsdag, endast 20 minuter kvar!!Ska ta en promenix hem - grymt skönt!Sen ska jag försöka ta tag i den där städningen som aldrig blev riktigt klar i fredags. Sen är det Body Pump klockan 17, härligt!Imorrn ska jag vara barnvakt åt Axel, då skiter sig min träning men jag får väl ta han på en promenad eller nåt, tungt med barnvagn i backarna på södermalm! =)Hej hopp! ......till helgen ska jag ta en dublett, måste ju ta igen! hehe

Av Sara - 19 mars 2007 07:03

...sa räven.När det blev sudden death stängde jag av TV:n för jag insåg att det var kört.Nåja. ett Norrlandslag är alltid nåt!Lycka till modo i forstättningen.Inte är ja bitter! =)

Av Sara - 18 mars 2007 18:04

Nu är jag och Therese inte längre så aktiva. Vi sitter och lyssnar på radion på avgörande matcherna (och äter kladdakaka - mums!).Den som är viktigast för oss är såklart timrå-modo. Anar att en viss Näsa sitter och hoppas att timrå förlorar vilket vi inte hoppas!!!HEJA TIMRÅ!!!Det är såklart hockey vi pratar om, therese tyckte jag skulle påpeka det för dom dumma satarna som inte förstod.Tjo på er!

Av Sara - 18 mars 2007 16:58

Imorrn är det jag som ringer och bokar massagetid! detta går inte längre!!!

Av Sara - 18 mars 2007 12:39

Känns gött att jobba, hade antagligen inte fått nå vettigt gjort endå en helg som denna!Imorrn åker Rikke iväg mot nya utmaningar. Synd att vi inte hann träffas nåt innan. Jag förstår givetvis att du prioriterar att vara sista tiden med M och din familj!Men vi ses väl snart, när när när när??ALL STYRKA TILL DIG OCH DET KOMMER GÅ TOPPENBRA!!Ojoj, nu kommer Therese, dags å jobba!!!!

Av Sara - 18 mars 2007 10:31

Min första nyktra helg på alltför många veckor är snart till enda. Lördagkvällen spenderades med J och en bra film, vi såg Wallander - Hemligheten. Wallander blir man aldrig besviken på, och den här var grymt bra. Sjukt slut bara.. och nu funderar man på hur det kommer bli i fortsättningen, kan dom verkligen göra fler Wallander nu??Nu ska jag jobba, Therese stressar mig. Blääääääaaa

Ovido - Quiz & Flashcards