Alla inlägg den 4 april 2007

Av Sara - 4 april 2007 12:25

Tänk vad ett litet samtal kan göra!Att telefonen ringer och det är den man vill det ska vara.Detta kommer jag kunna leva på ett par dagar, och detfår jag nog göra oxå!Du vet precis vad du ska säga för att få mig dit du vill,och du har inte gjort såhär förut?

Av Sara - 4 april 2007 08:26

Det enda detta kommer leda till är antagligen en väldigt sårad Sara, endå kan jag inte göra nåt annat än bara flyta med...

Av Sara - 4 april 2007 07:29

Kommer jag bli den där tjejen jag sagt att jag aldrig ska bli?Jag vet precis vad folk tycker och tänker om mitt beteende just nu...Jag önskar jag kunde se in i framtiden så man visste vilka beslut man ska ta angående vissa saker.Det är svårt att göra tvärtemot vad man tycker och tänker.Min hjärna är lite kaos just nu.Och Du är anledningen...

Ovido - Quiz & Flashcards