Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Sara - 8 juni 2007 14:40

Nu får jag äntligen gå hem och ut i det underbara vädret!

Håller alla tummar för att jag inte behöver gå ut och jobba i helgen.

Har ju som lite andra planer för helgen.

Ha kul ska jag ha!!


Ha en bra helg, för det tänker jag ha!!

Av Sara - 8 juni 2007 11:25

Nu är det dags att skaffa en digitalkamera!

Ni verkar ju vara en del som läser min blogg så NÅN av er kanske

har nåt tips på en bra kamera med hyffsat pris?

(Tänk på att jag är en landstingsarbetande kvinna som blir av med sitt

överbetalda jobb inom en snar framtid.)


TIPSA ÄR NI GULLIGA!!

Av Sara - 8 juni 2007 09:19

Caroline Af Ugglas är cool.

http://www.youtube.com/watch?v=c6uFfbxn0fw


Vill ha ett svar
Jag vill veta när du är redo,
men är rädd att förlora dig.
Så om du älskar mig, som du säger att du gör.
Kan det inte va så svårt.

Så jag ska tro på dig, jag ska ge dig all den tid som du vill ha.
Jag finns här för dig.
Jag ska offra allt, jag ska ge vad du vill ha.
åhh tro på dig
jag tror på dig.
Din kärlek är ett frö som behöver tid att gro.

åh, tro på oss.
Du får vara fri.
Ju längre man väntar, desto mognare blir smaken på ett vin.

Så jag ska tro på dig, jag ska ge dig all den tid som du vill ha.
Jag finns här för dig.
Jag ska offra allt, jag ska ge vad du vill ha.
åhh tro på dig
jag tror på dig.

Hur ska jag få dig, hur ska jag få dig att förstå?
att jag orkar inte längre, men jag är här för dig ändå.
För jag ska ge dig tid den tid den tid det tar

Så jag ska tro på dig, jag ska ge dig all den tid som du vill ha.
Jag finns här för dig.
Jag ska offra allt, jag ska ge vad du vill ha.
åhh tro på dig
jag tror på dig.

tro på dig, tro på dig, jag ska alltid tor på tro på dig tro
på dig jag ska alltid tro på dig
ja, jag ska alltid tro på dig.

Av Sara - 8 juni 2007 06:47

Vad håller ni på med? detta kommer ju bli nåt slags rekord. Förstår inte vilka Ni är som så gärna läser min blogg varje dag. Varför inte ge Er tillkänna? Jag kanske skulle vilja läsa eran blogg oxå?


Nåväl. Äntligen fredag!! Jobbar till 15 idag sen är det...... :

Rajrajrajrajrajrajrajrajrajraj =)


Återkommer senare om jag har nåt vettigt att säga. Vilket jag väldigt sällan har, och endå läser ni...

Ovido - Quiz & Flashcards