Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Sara - 24 juli 2007 08:49

Planerna inför gårdagskvällen gick i kras ganska fort när jag kom hem efter jobbet. Jag var duktig och började diska och laga mat(har inte behövt laga mat på två veckor så det kändes jobbigt)

Så ringde E och fråga om jag ville med till stugan. Jag avböjde snällt eftersom jag var tvungen att ta tag i min knarkarkvart till lägenhet.

Jag ångrade mig i samma sekund vi la på.

Så jag ringde upp och till stugan for vi, blev bjuppad på mat av paranteserna och hämtade hem katta.

Tog dock tag i disken när jag kom hem men ikväll väntar tvätt och städ på mig. Måste ha städat innan man åker på semester annars blir man tokig när man kommer hem!


Om man har tur får man kanske lite sällskap också...

Annars får man hålla ut tills i morgon. Imorgon ska vi

käka ute och ta en öl? eller 2...


Antal arbetsdagar till semester= 2, nu jävlar är det nära!!

Ovido - Quiz & Flashcards