Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Sara - 8 augusti 2007 10:33

Jag har nu haft 3 nyktra dagar på semestern. Detta ska genast styras upp ikväll med öltält på la stada. Mumsigt värre...

Av Sara - 8 augusti 2007 10:24

Idag är det minsann nån som fyller 28 år.

Grattis Christian!!

Av Sara - 8 augusti 2007 10:17

Jag har varken läst några bloggar eller skrivit nåt knappt på hela semestern. Känner mig väldans ouppdaterad och jag har en känsla av att jag kommer ha en hel del att läsa när jag kommer tillbaka till jobbet. Det är väl bra att man har nåt att fördriva tiden med då kanske..


Sen jag kom hemifrån stockholm har det varit bra väder och efter en nykter dag i fredags tog vi en utgång i lördags. Tror det blev en rätt tidig hemgång?

Söndagen spenderades med C och D på deras flotte (jag fick dispans, det är tjejförbud på flotten egentligen) Tog med oss lite grillning och grabbarna badade, jag avstod, kunde inte bestämma mig om jag var sjukt bakis eller om jag faktiskt mådde bra... Jag bestämde mig till slut att jag mådde bra.

Sedan har det blivit bad (till knäna´) men solning iaf, på alnö. Idag ska jag inta kubenbadet med min kära Axel!


Nu ska jag pallra mig hemöver och hoppa i bikinin.


hejhopp!!

Ovido - Quiz & Flashcards