Direktlänk till inlägg 3 januari 2008

En kort arbetsvecka!

Av Sara - 3 januari 2008 13:20

Känns skönt att denna dag snart är till enda. Och morgon dagen är min sista dag på OTA! tänkte sluta 14 när vi stänger och åka ner på stan och spendera lite presentkort från julafton. Träningskläder står på schemat. Jag är ingen sån som behöver ha "hippa/moderna" kläder för att träna, men sköna och bekväma är viktigt!


Helgen ska spenderas med att fira lite grann. På lördag ska vi till paranteserna och käka lite lunch/middag och fira mig med släkten. På söndag när jag fyller år verkar syrran smida planer. 

En överraskning, månne? 


På måndag är min första dag på AS igen. Hoppas att fingret läker fint så det bara är att fortsätta jobba. Början min arbetsvecka med att arbeta helg, vilket känns sådär men jag tror det var Anki jag skulle jobba med? så det går nog superbra! + att C drar på killhelg till fjällen så då kan man ju lika bra jobba!


Håller på att leta kläder till min 80 tals fest för fullt. Men man var ju rätt ung själv under 80 talet. så;

JAG VILL HA TIPS OM KLÄDSLAR FRÅN 80 TALET, VART HANDLAR MAN, VAD HANDLAR MAN, FINNS DET HEMSIDOR ATT TITTA PÅ?

TIPSA!! det måste ju finnas NÅN som kan sånt här där ute?

 
 
Tessan

Tessan

3 januari 2008 19:01

Bäst att passa på till att säga grattis i förskott! :D

http://Therese.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sis

3 januari 2008 21:51

Tja! Ha inte så höga förväntningar...mina söndagsplaner verkar gå om intet... men om C drar iväg nästa helg kanske man kan skjuta på det... I tell U saturday! Jag ska oxå ner på stan imorgon - slutar egentligen halv tre - eller eg halv fem men inofficiellt halv tre - fast nu har chefen blivit sur så då kanske jag ändå måste jobba till halv fem. rörigt? ;) sedan ska jag ner på stan. kanske ses? fast jag ska kolla lite åt dej... hörs

 
Ingen bild

jessica

4 januari 2008 09:00

axelvaddar, skipants, hårdrock, vi har haft 80-tals tema på några fester. Det beror lite på vilket stuk du vill ha, finns hur mycket som helst, men tänk don johnson, samantha fox, pernilla wahlgren osv.
jag har nog nåt cerist om jag minns rätt(inkl stövlar, cerisa alltså)om du vill låna.
*kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards