Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

74

Av Sara - 15 maj 2008 13:12

Grattis!

Ni var 74 stycken åsiktslösa individer som läste min blogg igår.

Det är ju otroligt faktiskt.

Såååå, eftersom inte Ni hade några såikter håller jag mina till muntliga diskussioner istället.


Igår gjorde jag faktiskt engelskan! (den ena uppgiften) Jag blev dock inte klar utan ska skriva min åsikt om filmen sedan ska det skickas. Ikväll. Skönt.


Imorgon ska jag och mitt hjärta åka till Ö-vik till hans kompisar. Dom har ju inte lovat nåt direkt sommarväder vilket var lite trist då vi hade sett fram emot grillning i deras nya hus. Men det kan ju bli trevlig endå, och kul att göra nåt med sin älskling oxå. Hans hyss är ju oftast "grabbgrejer". Även om jag har en hel del tjejgrejer för mig oxå vill man ju göra nåt ihop ibland.


Lunchen slut, dags att jobba.

 
 
Linda

Linda

15 maj 2008 14:42

tjenare!!läget?trevligt att du oxå hade en blogg!gled in på Edens blogg o skrev lite .. så när kommer det bilder på kärleken då??
Puss o Kram

http://spjalle.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards