Direktlänk till inlägg 5 september 2008

Äntligen fredag!

Av Sara - 5 september 2008 10:05

Vilket betyder...Full fart mot helgen!!!

Fast det känns som det kommer bli en relativt lugn helg.

Idag efter jobbet ska jag möta Anna på birsta. På listan att kika på idag är många saker! bland annat har jag sett en skjortklänning jag ska prova. Sedan behöver jag ett par svarta stövlar (Det är helt sant!! jag äger inte några svarta stövlar!!) Sedan är det dags att göra höstfint hemma, vill alltså inhandla nya gardiner och div annat.

Efter birsta ska vi käka och titta på P.S I LOVE YOU, en film som jag måste passa på att se med någon kompis då C inte är så road av "tjejfilmer" som han kallar dom..


Imorgon, om jag hittat massa fina saker till hemmet ska jag spendera dagen hemma och göra en ordentlig helrenovering. Det behövs verkligen städas där hemma. Dammas, bytas sängkläder och göra höst helt enkelt. Kommer kännas skönt när det är klart.


Lördagkväll ska vi ut och käka på Brandstation, med hela tjocka släkten! bjudna blir vi. Så den här veckan har jag fått spara lite poäng eftersom resturangmat inte är det magraste som finns...


Nu ska jag jobba vidare, ha en skön helg.


Nån som tycker jag ska bli duktigare på att lägga in bilder i bloggen eller skiter ni i vilket?

 
 
Rikke

Rikke

5 september 2008 13:07

jag ska skriva om mediumet sen...
vet vad eller vilka hon direkt pratade om,...
men men.. de återst¨att se.. måste nog frågaa mig lite omkring

http://www.rikke84.blogg.se

 
tinaz

tinaz

6 september 2008 11:09

Mer bilder! Absolut =)

http://tinaz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helena

6 september 2008 17:55

Jag tycker absolut att du ska lägga in bilder på bloggen. Det är alltid kul!

 
Ingen bild

-anki

7 september 2008 11:34

Ja mera bilder på lite döda djur och sånt kanske och festen från igår...... kanske nå fina, unga arbetskamrater....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards