Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Sara - 17 juni 2008 11:11

Energin försvann inte helt otippat igår när jag kom hem...

Plockade undan och dammsög lite grann sedan slocknade jag i soffan.  vaknade vid 19 och då ställde jag mig och lagade lite matlådor.

Sen kom syrran förbi och vi tog ett varv till runt tjärn... dumt val eftersom jag fick blåsor under bägge småtårna så jag fick avboka morgonens prommis. Suck. Madde var dock skitduktig och gav sig iväg helt själv 04,30!!

hon såg överkörda huggormar och rävar. Sånt som vi aldrig brukar se på våra promenixar.


Imorrn är jag ledig och har fullt upp i vanlig ordning. Men jag ska helt klart sova till jag vaknar av mig själv (brukar bli runt 07.30...) sedan blir det prom, städning, tvättning, tårtbakning, en sväng på stan.


Good baj

Ovido - Quiz & Flashcards