Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Sara - 2 juli 2008 09:29

beror mest på att jag har en hel hög med bilder som väntas på att komma in i bloggen och det har inte hunnits med. Blir nog värre framöver oxå, går nämligen på semester idag klockan 15.00

Ikväll blir det en sväng på stan med mitt hjärta och käka god mat och tidigt imorgon bitti (06.10!!) går tåget till stockholm.

Tjejhelg vankas med systeryster och moder jord. Ska bli kul!

Kanske hinner jag blogga nåt på måndag. EVENTUELLT.

Sedan väntas 2 veckors semester med C och då ska det hinnas med resor till Tyskland, Danmark, Övik, Reggen, och ev en minisemester med syrran och Marcus.

Kommer alltså prioritera att göra massa roliga saker på min korta semester men sedan blir nog allt som vanligt(?) igen...


Ha en bra sommar, för det ska jag ha!!!

Ovido - Quiz & Flashcards