Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Sara - 18 augusti 2008 11:06

Helgerna går  ruskigt fort...

Fredagkväll gick jag ner till fru Pettersson efter jobbet och åt massor med ost och lite kex och ett glas vin. Blev en mumsig drink oxå!

Grabbarna var ute på tjärn och ramlade in strax efter 03.00 Då hade jag sovit ett par timmar redan...


Lördagen var Christian sängliggandes... jag for med syrran på selånger, gjorde några fynd. Sedan bestämdes att vi skulle till syrran och marcus och käka. Jag drog upp C ur sängen 17.10 Gav han ett glas med vätskeersättning samt en huvudvärkstablett. Och han piggade faktiskt på sig, även om han var lite trög startad... =)


På söndagen var det städning och tårtbakning på schemat. Tur man har en toppen vän som Maddeläääään som räddade mig från en total katastrof!!

Tårtorna blev uppskattade och TILL SLUT uppätna.

C´s släkt ramlade in runt 15 och stannade till kvart över 4. Då hann vi till tvättis innan min släkt dök upp och sen ville dom se tomten där vårat lilla hus kommer stå. Så dit åkte vi och sen hann jag som tur med en prom med tjejerna. SKÖNT! Efter det, runt 20 tiden ramlade matte och kaka in, strax efter det Madde och sen Bempa och sist men inte minst Buppen och tårtorna tog näääästan slut. Jag var duktig och tog bara en liten bit...


Efter fina presenter och trevligt sällskap somnade jag ovaggad. Herregud. Jobbigt att ha kalas!! Och jag ser fram emot vårat hus, då kommer vi slippa ta dit folk i omgångar, då får alla plats samtidigt ;)


Ovido - Quiz & Flashcards