Direktlänk till inlägg 4 september 2006

Helgens bravader..

Av Sara - 4 september 2006 07:56

I´m not a virgin any moore!! HalleluuuuljaaaaaNog om det, blev iaf filmkväll på fredagen, såg united 93, filmen som var tillägnad dom på ett av planen den 11 september, dom som lyckades få planet att inte åka in i Vita huset. Filmen i sig var väl helt ok, men man satt mest och pratade om vad man gjorde när man fick reda på vad som hände och att man fortfarande tycker att det är helt sjukt när man ser planen åka in i WTC...På lördagen sprang jag som en dåre på stan med min mamma och min storasyeter, var helt slut när jag kom hem vid 15 tiden.. sov en stund sen var det bara på med partysminket och dra till Anna. Väl på Aveny var det inte så värst mkt folk, men trevligt endå för det var en hel del bekanta ansiken.. och en del obekanta oxå men som kanske blir bekanta så småning om.Söndagen tillbringade jag i sängen, en aning sliten för att sedan åka till Syrran som hade födelsedagsmiddag. Riktigt gott!! Porterstek och pärer och en gudomligt god sås! Honv art oxå väldigt nöja med alla fina presenter hon fick, men mest glad blev hon nog endå för den fina mobilen hon fick av mor och far : http://www.nokia.se/phones/6103/ lite avundsjuk!! hon fick en röd.Sedan var det bara hem och stupa rakt i sängen, var som slagen med en stekpanna i huvet redan halv 9 och kröp ner i sängen klockan 9. Men jag var likförbannat jävligt trött i morse när klockan ringde. Men det går väl över.Dags och jobba nu.. återkommer om våran finlandsresa motför modan blir bokad idag.. under kan ju ske! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards