Direktlänk till inlägg 11 september 2006

11 september..

Av Sara - 11 september 2006 10:26

Konstigt att ett datum kan få en att tänka på nåt så speciellt. Själv har jag varit inne på aftonbladet flera gånger idag.. på nåt vis tror jag att nåt nytt ska hände, vet inte vad, men nåt hemskt. Hoppas det bara är en känsla.11 september kommer vara precis som andra stora händelser, en dag som man för alltid kommer minnas vad man gjorde. Själv satt jag på bussen när en kille kom in och satte sig vid ett gäng brevis mig och berättade vad som hänt. Killarna blev riktigt upprörd över hur han kunde skämta om nåt sånt, dom trodde hela tiden att han ljög, det trodde nog jag oxå. Men jag hann inte mer än in genom dörren när storasyster ringe och sa att jag skulle sätta på teven. Och där satt man resten av kvällen, men varje gång man såg planen åka in i twin towers trodde man att det var på film, det var sjukt overkligt, och är det fortfarande! Hur nån kan planera nåt så grymt så länge utan att nån läcker.Så idag går i alla fall mina tankar till dom som dog i attacken, alla som miste sina män, fruar, döttrar, söner, far och morföräldrar, andra nära och kära. Och framförallt alla ofödda barn som aldrig kommer få träffa sina pappor.Hoppas ni gör som jag och hedrar alla med åtminstonde en tanke.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards