Alla inlägg den 7 oktober 2006

Av Sara - 7 oktober 2006 11:05

Det gick superbra för min pojke och min man =) Längtar redan till nästa fredag!

Av Sara - 7 oktober 2006 11:00

Gårdagen spenderades först på jobbet ( till 13.15) Och som det verkar på t:s blogg var det tur att man fick gå hem. Ett jävla liv där igår verkar det som! Inge kul med dålig stämning på jobbet. Sedan gick jag ner på stan och tog en te med Madde, Eve och Jossan. Moa och Hanna kom en sväng oxå. Sedan gick jag hem och käkade lite sen bar det iväg till Anki där jag skulle vara barnvakt åt Axel. Och han var ju på strålande humör och väldigt kramgo! Han sov ett tag men sedan låg han och grät ett tag, då fick han komma upp en stund men sedan gick vi och la han igen och då sov han gott igen! Anki kom hem vid halv 11 men jag kom inte hem på en gång, vi satt och snackade lite skit och kollade klart på Idol.Dags å jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards