Alla inlägg den 13 oktober 2006

Av Sara - 13 oktober 2006 21:47

Lugn fredag med Idol såklart! Marcus var hur grym som helst, som vanligt! Danny blir man ju nästan kär i varje vecka. Och den här veckan var helt plötsligt Erik bra?! Nåväl, ikväll har jag inget att komma med vem jag tror åker hem. Men om jag säger såhär: finns många jag inte kommer spilla några tårar över.. Återkommer imorgon ang denna fråga. Och med bilder på mina favoriter såklart!Igår hade vi höstlunch på jobbet. Mysigt att äta gott ihop med arbetskompisarna! Tyckte dagen flöt på och jag gled mest omkring. Men det gjorde nog inget. Jag va hur som helst trött på kvällen endå så nåt måste jag ju ha gjort.Idag fikade vi gofika på eftermiddagen, och det var ju bara vi ungdomar (bortsett från gamla jessica 31 år, torr och tråkig:) Snokjohan kom och joinade en stund han med...Just det, håller på att prata lite om att åka på "studieresa" med jobbet till stockholm, vore ju hur kul som helst så det hoppas jag verkligen på! Och som vanligt ser jag fram emot 40 årsfesten! Helena: du ser vilka höga förväntningar jag har va?!Imorrn ska jag ha fest.. verkar som det blir mycket folk. Tur att man bor rymligt * harkel* Brukar dock gå bra till slut, men varmt kommer det bli!Nu ska jag gå å äta lite mer godis så jag har nåt att träna bort i morrn bitti.Nån som saknat mitt Gi snack? näää, tänkte väl det.hejhej!

Ovido - Quiz & Flashcards