Direktlänk till inlägg 11 juni 2007

Det var den helgen!

Av Sara - 11 juni 2007 07:10

Osså var det måndag igen. Tungt när man inte känner sig speciellt utvilad efter helgen, men va tusan. Den har varit riktigt bra!

Fredagen började med att jag for ut till Birsta city och gjorde lite spontanshopping (som givetvis blev misslyckat och byttes på lördagen) Kvällen spenderades på uteservering (nykter!) satt mest och njöt av värmen, snackade skit och tittade på ögongodis.

Väl hemma (i god tid) upptäcks att min lägenhet luktar bensin! bor ovanpå ett garage och en av killarna som har sina motorcyklar hade lämnat sitt vrak där sen han kört åt helvete. Så jag stog ut till 02.00 sen insåg jag att om jag sover kvar här finns inte många hjärnceller kvar i min lilla hjärna.

Så iväg for jag och sov väl hyffsat gott.....


Lördagen spenderades med sol och bad hos paranteserna, god lunch och en bra bok. Blev dock inte kvar så länge eftersom jag skulle in på stan och snabbt byta dom misslyckade kläderna. Kom förstås inte hem tomhänt men denna gång blev det ett lyckat köp som jag hade på mig senare på kvällen.


Lördagskvällen var det grillning hos okända män (låter värre än vad det var) Men det blev riktigt lyckat och en grillning tackar man ju inte nej till!

Kvällen löpte på och avslutades med efterfest hos A&A alltid lika nödvändigt med efterfest...

Sedan gick vi hem och sov gott lääääänge. Hade tankarna att åka och bada men vi sket i det. Låg i sängen till halv två då jag gjorde prestationen att förflytta mig till soffan och där blev jag kvar resten av dagen och kvällen.

Hade grov ångest att jag inte var ute i finvädret.


Det var min helg. Och den var bra. Det gör vi om nästa helg, eller hur? =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards