Direktlänk till inlägg 14 juni 2007

Upp o hoppa, skaka rumpan!

Av Sara - 14 juni 2007 10:10

Gårdagskvällen började redan klockan 16.15 i soffan. Slocknade ganska omgående. Skönt. Vaknade upp vid 18.00 Men bara för att tänka på om jag verkligen orkade laga nån mat, och kanske orka äta nån? Det gjorde jag inte. Jag tog en macka och åt en påse ahlgrens bilar (väldigt energirikt) Sedan somnade jag om en snabbis men sedan började tv-maraton.

Cops! givetvis, inte missa!! Sedan var det dubbelavsnitt av Lost. Nånstanns vid 21.00 blev jag övertrött och började städa garderoben. Insåg att jag har VÄLDIGT mycket kläder!! Men jag har aldrig nåt att sätta på mig. Klassiskt problem för oss tjejer eller hur? =)

Insåg att det bör rensas inom en snar framtid...


Sedan fick jag ett sms där jag insåg var min sjukdom kom ifrån. Tack ska du ha, som jag sa. Skrattar bäst som skrattar sist..


Nu ska jag jobba på lite grann..


Hej hopp!!

 
 
riiiiiiikkke

riiiiiiikkke

14 juni 2007 12:59

"tjuv" fick jag skriva in ang koden ovan!kul!

Lägenheten iaf, den blir aldrig "ren".jag ångrar att jag hyrt ut den. jag ångrar att jag lät någon annan bo här!
Nu äcklas jag bara.
Jag har legat på knäna och skrubbat golv,lister o fan allt och ändå känns de smutsigt!
Som en våldtäckt!

O till låten!
Den låten är FANTASTISK!
GUDOMLIG text!
Puss påre

http://www.rikkenilsson.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards