Direktlänk till inlägg 20 juni 2007

Bla bla bla

Av Sara - 20 juni 2007 07:23

Snart är det helg och det känns som det är mer än vanligt man ska hinna ordna och fixa och dona.

Min snälla pappa hjälpte mig massor igår.

Först ringde dom (mor och far) och sa att dom skulle åka och handla och att jag skulle skriva en nota på vad jag behövde ha hem. Dom fick handla lite grann åt mig, men sparade en del åt mig själv (Jag måste ju ha nåt att lägga mina sista 89:- på)

Sedan när jag höll på att storstäda och tyckte jag var så duktig såg jag till att en säkring gick. Inte har Sara några säkringar hemma, haha, har bott där 3 år utan säkringar. jaja, ner i källaren och hämtade en ny. Den var tydligen dålig för allt funkade så bra tills jag skulle fortsätta dammsuga. Då blev det svart igen.

I vanlig ordning när jag blir stressad och frustrerad sticker jag och gör nåt annat. Jag åkte och tränade.

När jag kom hem hade min snälla pappa varit där och hjälpt mig.

Min pappa är den bästa.


Nu ska jag starta upp arbetsdagen.


Har ni lite att göra och vill gråta en skvätt?

Det har jag gjort, detta är hemskt.

http://bringmadeleinehome.com/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards