Direktlänk till inlägg 21 juni 2007

Dags att dumpa nån i sommar?

Av Sara - 21 juni 2007 13:17

Dumpningsrepliker och vad de egentligen betyder...

  • 1. Jag tänker på dig som en bror.
    Du påminner dig om den där incestframtrollade banjospelaren i Den Långa Färden.
  • 2. Det är lite skillnad i ålder mellan oss.
    Du är en lagom föråldrad dinosaurie.
  • 3. Jag dras inte till dig på 'det' sättet.
    Du är den fulaste typ jag någonsin sett.
  • 4. Jag har det lite tufft nu.
    Jag vill inte att du stannar hela natten, för i så fall kan du få höra ifrån de andra killarna som jag går ut med just nu.
  • 5. Jag har en pojkvän.
    Som egentligen är min hankatt.
  • 6.Jag går inte ut med killar där jag jobbar.
    Öh killen! Jag skulle inte gå ut med dig om du så bodde i samma solsystem, än mindre samma hus.
  • 7. Det är inte du, det är jag.
    Dete är inte jag, det är du.
  • 8.Jag koncentrerar mig på min karriär.
    Även något så tråkigt och enformigt som mitt jobb är bättre än att gå ut med dig.
  • 9. Jag har svurit celibat just nu.
    Jag har svurit celibat mot sådana som dig just nu.
  • 10. Vi kan väl vara vänner.
    Jag vill ha dig i närheten så att jag kan berätta för dig om alla de andra männen jag har sex med. Det där manliga perspektivet du vet...
  • ...det manliga perspektivet på samma saker


  • 1.Jag tänker på dig som en bror.
    Du är ful.
  • 2.Det är en liten skillnad i våra åldrar.
    Du är ful.
  • 3. Jag dras inte till dig på 'det' sättet.
    Du är ful.
  • 4.Jag har det lite tufft nu.
    Du är ful.
  • 5.Jag har en pojkvän.
    Du är ful.
  • 6.Jag går inte ut med killar där jag jobbar.
    Du är ful.
  • 7.Det är inte du, det är jag.
    Du är ful.
  • 8.Jag koncentrerar mig på min karriär.
    Du är ful.
  • 9.Jag har svurit celibat just nu.
    Du är ful.
  • 10.Vi kan väl vara vänner.
    Du är så in i h-vete ful.
  •  

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Sara - 30 december 2008 14:34

    Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

    Av Sara - 30 december 2008 14:32

    Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

    Av Sara - 30 december 2008 07:15

    Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

    Av Sara - 30 december 2008 07:14

    Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

    Av Sara - 24 december 2008 12:44

    .. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

    Ovido - Quiz & Flashcards