Direktlänk till inlägg 18 juli 2007

Gamla vänner..

Av Sara - 18 juli 2007 10:27

Det är väldans svårt att hålla kontakter med gamla vänner som är ruskigt dåliga på att höra av sig tillbaka.

Har en kompis som jag i princip låg på BB med, våra föräldrar har umgåtts hela vårt liv och vi har varit på en hel del resor tillsammans.


Ju äldre vi blev hördes vi mer och mer sällan. Vi gick inte på samma skola och vi umgicks med olika typer av människor.

För ett par år sen bestämde vi att vi skulle börja höras och det gjorde vi.

Hon erkände att hon var dålig på att höra av sig, men jag kämpade på och vi sågs. Nu har hon barn och vi har träffats lite grann på senaste tiden.


Nu har jag dock tappat intresse för att höra av mig till henne eftersom man aldrig får nåt svar.

Ett sms tar faktiskt inte så lång tid att skriva..


Ja, det är svårt att behålla vissa vänner hur mycket man än vill det.

Vänskap ska ju vara åt båda håll, annars blir det rätt tröttsamt...

 
 
Ingen bild

Sis

18 juli 2007 14:25

jag ska se om det går nu då - det kan ju hända att det bara är lite skit bakom spakarna =) Jag har 7 dar kvar till semester! Jobbar du sent på fredag? Då kanske vi hinner ta ett varv runt sjön på fm? jag börjar 11!
Och du, killar blir man ALDRIG riktigt klok på...hur bra de än är!

 
Elin

Elin

18 juli 2007 15:01

Men hej! Ja för fan, chansa. Samma dag som inlägget las ut så pratade jag med honom och då var det då inget som var upptaget någonstans! :) Skicka, skicka! :)

http://lady.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards