Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Sara - 2 oktober 2007 10:32

Big brother, som det var förr!

Han måste ju bara ha vetat att han gjorde detta..

Av Sara - 2 oktober 2007 09:27

Ted Gärdestad

Hittade inte nån bättre video till låten.

Men lyssna, Ted är så jääävla bra!

Av Sara - 2 oktober 2007 08:31

Imorse vaknade Sara på fel sida. Varför är det så ibland?

Man blir bara irriterad för minsta lilla grej. Hatar när det blir så.

Blev sur på C oxå. Väldans onödigt. Fick dåligt samvete.

Inatt tänker jag försöka sova hemma själv så mina morgonrutiner blir som vanligt. Jag vill fika och läsa tidningen i lugn och ro  på morgonen. Inte stressa och klä på sig i mörkret och tjata på en som vägrar kliva upp. Suck.

Nu ska jag jobba. Lite grann. Idag blir nog inte mycket gjort.

Ska gå in till chefen och ha ett samtal idag. Gruvar mig lite.


Fan va jag hatar att inte veta vad framtiden har att erbjuda.

Jag vill verkligen inte bli arbetslös.

Ovido - Quiz & Flashcards