Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Sara - 12 oktober 2007 09:28

Planer för dagen:

Ska ta mig iväg runt sjön strax, börjar bli kort om tid,

kanske får jag jogga lite..


Äta lunch med min kära far! Vet ej vart, han pratade igår om svartviks herrgård.


 Åka in på stan och göra det jag hatar mest av allt: Försöka hitta en bra BH!

Fan va jag avundas folk som kan gå in och "den här var fin, den tar jag!"

-Hur kan du veta att du kan ha den?? "Jag har 75B, det passar alltid"

Fy fan för tjejer med normala tuttar...


Städa hemma äh, fan, det skiter vi i. ska snart säga upp den där lägenheten endå, jag är ju aldrig där!! Måste bara preparera C lite mer att flytta till stan, han verkar inte helt omöjlig.


Handla mat och göra världens brakmiddag åt c med efterrätt och allt!

Men jag vette fan vad jag ska laga (nån som har tips??) , och vad ska vi göra efter vi käkat? jag vill göra nå roligt..

Hurrni, vad gör ni för roligt på en fredag kväll??


I helgen jobbar man.. det känns inte helt okej...


Dags för en promenix/lunka tur

Ovido - Quiz & Flashcards