Direktlänk till inlägg 15 november 2007

Han behöver verkligen en Sara..

Av Sara - 15 november 2007 08:16

Imorse fick jag lite sovmorgon, började inte förrän 8. Sköööönt. En timme extra gör faktiskt en hel del!!

Cs telefon ringde som vanligt runt 05.40 Ingen C klev upp och nästa gång jag slog upp ögonen (när jag skulle kliva upp) låg han fortfarande och snusade. Jobbet började om 5 minuter för min C. Han behöver verkligen en Sara som tjatar på honom på morgonen... Undra hur ofta han försov sig innan mig?


Igår hade jag Engelska och vi såg "Nyckeln till frihet". Den har jag sett måååånga ggr men får aldrig nog. Så jävla bra film!


Sen har vi börjat räkna ihop vilka vi ska bjuda på 75års festen. Svår att veta vart man ska dra gränsen... det blir ju rätt många när man bjuder med respektive, men det måste man ju göra, även om man knappt träffat denne "respektive".


Nu ska jag gå ner och fika, sen börjar patienterna ramla in!

 
 
Ingen bild

sis

15 november 2007 19:33

Jag sa ju att det var den filmen ;) Har det löst sig med lokal? *nyfiken i en strut*

 
Sara

Sara

15 november 2007 19:37

Jag tror att alla faktiskt behöver en Sara egentligen. ;P

http://krysset.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards