Direktlänk till inlägg 23 november 2007

Äntligen fredag!

Av Sara - 23 november 2007 11:55

Tog mig en välbehövlig sovmorgon (enda till kvart i sju!) i morse och kom till jobbet oskadd, efter att bara ha hållt på att åka av vägen en gång. Snömodd och dåliga däck är ingen bra kombination.

Kvällen blir det nog bara äta och mysa och idol såklart!!, man orkar inte så mycket på fredagar när man jobbar må-fre tycker jag. I morrn ska jag träffa A & T på stan och planera för festen! På kvällen blir det antagligen utgång, vet inte vart dock, men antagligen hos G på födelsedagspartaj. Hoppas C vill följa med.. han var inge sugen igår iaf. *övertala*

Kanske kommer hans vän M från övik ner så dom får roa sig med sina cyklar..


Nu ska jag jobba undan fort utav bara helvete så jag får gå hem 14.00

Då ska jag hem och städa och baka kladdkaka åt min kille, då blir han glad! =) (jajaja, jag vill väl oxå ha.....)


Ha en bra helg! Jag ska försöka få in lite bilder i helgen... orkar aldrig sitta vid datorn hemma, det är ju precis vad man gör hela dagarna!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards