Alla inlägg den 9 september 2007

Av Sara - 9 september 2007 18:22

En knapp halvtimme kvar på denna arbetsdag. Och helgen till enda.

Känns skönt.

Nu kommer man vara ledig ett par helger. Funderar om jag ska ta ledig sista helgen innan jag slutar jobba här. Tråkigt att jobba helg ju.


Nästa helg kanske det blir en brakfest. ser fram emot isåfall.


Nu ska jag sticka till akuten sen tänker jag åka hem till C och få lite mat i magen och kika på film.

Av Sara - 9 september 2007 10:34

Och jag är mäkta imponerad över min första helvita helg på.. ja, jag vet inte när faktiskt! Alltid brukar det bli nåt.

Var helt sjukt trött igår, somnade som en gris efter den helt värdelösa matchen och vaknade av en full C klockan 01.30

Efter prat om Cs kväll somnade såklart C före mig. Suck.


Nåväl, kändes hur skönt som helst i morse när man vaknade pigg och skulle till jobbet så nu antar jag att det är dags att jobba då!


BTW, blev en hel del roadkill igår när jag å pärlan åkte till Allsta. En hel jävla massa grodor fick sätta livet till, det bara smattrade under däcken!

Gött...


Alltid retar det nån, som jag brukar säga.

Ovido - Quiz & Flashcards