Alla inlägg den 14 september 2007

Av Sara - 14 september 2007 18:32

Nu gör jag snart kväll från jobbet. Äntligen helg!

Ikväll ska jag få middag av C sedan blir det nog lungt!

Imorrn ska vi på nån backtävling på södra berget sedan blir det utgång på kvällen. Nu ska jag jobba sista stunden sen drar jag mot skogs igen!


Hoppas grodorna håller sig borta från vägen..

Av Sara - 14 september 2007 11:36

Äntligen fredag, kan väl egentligen inte säga att veckan har gått långsamt, tycker den har gått superfort.

Ikväll vill jag göra nåt men vette tusan vad det blir. Jobba rju till 19 så det kanske bara blir en lugn kväll, om nån vill umgås å gö nåt, invite!

Annat blir det nog i morrn för då ska jag å C och nån mer? kolla på nån backtävling och dricka öl (jag cider såklart) Sen på kvällen blir det utgång. Ser fram emot. Ska försöka styra dom andra mot Aveny, hopaps dom vill hänga på. Less på Ollé nu.

Nästa helg kommer Tanish och Hannah upp. LÄNGTAR!! ska bli så kul att festa med dom på  hemmaplan!

Ovido - Quiz & Flashcards