Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

Tidig morgon!

Av Sara - 16 juni 2008 07:35

Klockan ringde 04,25 i morse. 04,30 började jag och Madde att knata runt tjärn. Väldans skönt att starta dagen med en prom. (och min första på veckor vilket var ännu skönare!)

Efter jobbet idag ska jag på banken igen sedan har jag stooora planer att storstäda läggan... så jag slipper bry mig om det när jag är ledig på onsdag. Så jag hoppas att energin jag känner nu fortfarande infinner sej efter jobbet....


I fredags blev det inte så mycket gjort. Åkte till svärmor och firade Cs lillasyster efter jobbet sen blev det inte så mycket mer..

Lördagen startade tidigt när jag skjutsade ut med c och hans polare och deras hojar till Timrå där dom + ca 50 andra crossar skulle bege sig i samlad trupp till vårbacken i nedansjö där det vankades tältning och fest.

Sedan åkte jag och Madde ut på birsta och mötte upp Erika och lillWeris. Hon är inte så liten nå mera...!


På kvällen var det tjejkväll hos Anna där vi beställde kinamat och drack en massa vin! O´learys var som vanligt en besvikelse. Kommer typ dööö i sommar. blir nog bara Daltons när man går ut...

Åkte hem till landet 02,15 och hinkade resorb och käkade hårdbrödmackor. Tror jag började se nån film som jag ine minns nåt av heller... hehe

Vaknade relativt pigg i söndags, for och hämtade bilen i stan sedan kom C hem och vi tog med oss moster Lotte ovh åkte och svullade hamburgare på Big boy. Första gången jag äter där och den hamburgaren jag åt i går äter jag aldrig igen BLÄÄÄÄ


Nu är det midsommarveckan och hoppas verkligen det blir regnfritt på fredag!!



 
 
Ingen bild

Helena

17 juni 2008 15:19

Congratulations! You did a great job with your english-class, I´m proud of you!!!

(Hmmm, kanske skulle skicka mig på en kurs också.)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards