Alla inlägg under juni 2008

Av Sara - 10 juni 2008 07:35

Det är vad jag är idag...

Förkylningen finns fortfarande där och jag har inte sovit en hel natt på en vecka. Huvudvärken spränger snart skallen i bitar.

Längtar redan till ikväll. Då ska jag sova tidigt. Men först ska jag och hjärtat på banken. Spännande!


Fotbollen får jag nog se mej om i stjärnorna efter då jag har en sambo som är 0 intresserad... Nästa match ska jag se iaf!!

Av Sara - 9 juni 2008 14:07

Det har kommit till min vetskap att SVARTVIKS BILDEMONTERING inte alls behandlar min pärla särksillt bra.

Min källa hade sett pärlan komma ut i full fart från skroten. Dom körde totalt slut på stackarn. Ett hotbrev ska lämnas i deras brevlåda snarast....


Stackars pärlan.. det var inte detta jag ville dig...

Av Sara - 9 juni 2008 10:30

...trots att jag fortfarande är sjuk!!

I fredags efter jobbet drog jag och c till hans mormor och morfar i stugan. Dom hade en liten söt stuga mitt ute i ingenstanns alldeles vid en stor sjö. Otroligt vackert! Blev avundsjuk på C då han plaskade i vattnet men jag avstod på ett vuxet sätt när jag faktiskt var sjuk. Vi grillade och mös på. Och pang så hade Sara feber igen... SUCK. vi blev väl kvar till 21 tiden sedan for vi hemöver. Jag somnade som en stock i bilen.


På lördagen var jag lite piggare igen, så jag och Sis tog en tur till Norra berget och hittade en plats på klippväggen där vi käkade lunch och solade ett par timmar. Sedan strosade vi lite och åt en glass. Mysigt!

På kvällen blev det lungt hos Cs bror m familj. Lungt = precis vad jag behövde!


På söndagen åkte jag, c sis och M upp till stugan och fick lite sol på nosen och god lunch. På kvällen fikade jag hos Lotte.


Har varit en riktigt lugn helg och jag är endå inte helt frisk. Hoppas det blir lite svalare nu så jag blir av med förkylningen och kan börja träna igen!!


Dags att jobba

Av Sara - 5 juni 2008 15:19

Sitter och suktar efter utlandsresor... 2 år sen jag var utomlands nu. Förr åkte jag en gång om året... och det var härligt! Älskar ju att resa till värmen... vilket min sambo inte är roktigt lika intresserad av...

Men i höst ska vi iaf ta en vecka utomlands.

Så nu vill jag ha charter tips till vackra ställen där det finns annat att göra än sola och bada! (även om jag kommer vilja göra det en hel del oxå är det ju bra om det finns alternativ)


Så detta borde det finnas några som kan ge mig tips på??!

Av Sara - 5 juni 2008 13:43

Blir man nånsin nöjd med bröst som ser ut såhär? Dom sitter som två bollar mitt på kroppen och vårtorna pekar åt helt olika håll. Näääe, då har jag hellre mina, där pekar iaf allt åt samma håll!! Uppåt givetvis...MOHAHAHAHA

Av Sara - 5 juni 2008 09:55

Puh! gå och shoppa med Chritian var inte det lättaste! Jag var helt slut efter gårdagskvällen. Men nöjd över att han till slut kom hem med shorts, 2 par skor, tshirt + att vi provade otaliga kostymer men vi köpte aldrig nån.


Jag tycker på nåt vis att det är snyggare med grå/mörkgrå kostym. Svart är lite för mkt begravning enligt mig. Men han hade en ovanlig storlek så vi får se om vi hittar nån på stan istället. Annars får det väl bli en svart då......


Har legat och hostat hela natten så man är inte direkt i toppform, idag heller. Men man överlever. Ikväll ska jag hem och laga fika till imorrn på jobbet + att jag ska förbereda nåt som jag och C ska ta med till hans stuga på fredag. Undra om vi ska göra wok och bjuda gamlingarna på? Det har dom bergis aldrig ätit. Är nog mest kött å pärer där...


Nu ska jag jobba! suck...

Av Sara - 4 juni 2008 14:43

Hittade den här gamla pärlan från förra året. Stackars jävlar, den här bilden kommer ju följa dom resten av livet... MOHAHAHA

Sundsvall by night!

Av Sara - 4 juni 2008 14:42

Ovido - Quiz & Flashcards