Direktlänk till inlägg 24 juli 2008

Jobb igen..

Av Sara - 24 juli 2008 15:40

Nu har man jobbat 4 dagar efter semestern och det känns precis som vanligt. Semestern var för knapp för att kännas ordentligt i kroppen.


På semestern hann vi dock med en del korta resor. Bland annat till Cs mormor och morfar i deras mysiga stuga och där fiskade vi (jag fick upp den största fisken av oss och C var lite småsur för det).

Sedan drog vi vidare till Rättvik där hans brors med familj hade hyrt en stuga. Där blev det bad, gocart åkning och sommar rodel (vilket jag har åkt förut och vann faktiskt över C!! Men när jag sedan skulle åka dubbel Rodel med Cs brorsdotter ramlade vi ur och så åkte jag inte mer..)

Sedan åkte vi hem och duschade och packade om och drog direkt upp till Övik. Där  vankades grillfest som var skoj och en tur på krogen. Sedan fick jag träffa Cs kompisar som ska gifta sig i augusti, ville gärna träffa dom innan bröllopet =)


I helgen innan vi började jobba var vi p dop och bröllop samma dag. Wera Maria Martha blev döpt och Maria och Andreas blev tillsammans Hallqvist. Tror det var länge sedan jag hade så skoj! En kungfest efter bröllopet helt enkelt. Och jag och C var helt däckade dan efter...


I förrgår firade jag och hjärtat ett år så då överraskade jag honom med mumsig mat och blommor. Och igår var vi ut och åt och var på SPA hela kvällen. Det var ruskigt mysigt och C som sällan kan slappna av lyckades faktiskt göra det i flera timmar!! Somnade gott igår.


Får se om jag tar mig tid och slänger in lite bilder som jag knäppt under semestern.. oxå får vi se om jag orkar hålla igång den här bloggen eller inte.. det återstår att se.


Nu vet ni hur jag haft det dom senaste veckorna iaf!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards