Direktlänk till inlägg 5 augusti 2008

Ingen träningsverk..

Av Sara - 5 augusti 2008 07:53

Ingen träningsverk idag, skönt. blir nog värre efter nästa pump men det är bara att köra på. Igår efter träningen käkade vi och åkte sedan till mina paranteser och visade ritningarna på huset. Dom har ju inte varit så delaktiga hittills men det var bara positivt. Alla är så positiva...

Men det är nog en del negativt som pratas bakom vår rygg att det är för tidigt osv... men man kan inte lyssna på allt, folk tycker alltid nåt!


Så vill jag tacka den röda Volvon igår som hängde på mitt lilla race hem, det är roligt att köra fort! man blev som en 18 årig pojkspoling...


Osså sänder jag en tanke till min kära syster och hennes älskling som begett sig ner till södra Sverige på semester... inte det bästa vädret dom fått men dom myser nog på rätt bra endå.

Sis är helnöjd bara det finns vin!

Nu är det dags att jobba igen, idag efter jobbet har jag fullt upp med att gå till forex och växla pengar, handla present åt hjärtat, handla mat och en massa annat som saknas där hemma.. Måste hinna med en prom ikväll oxå, förhoppningsvis får man sällis av Jossan?

 
 
Ingen bild

Jessica

5 augusti 2008 09:32

Kör hårt bruden! Finns inga garantier bara för att man väntar...Carpe diem!
Ska ni fara utomlands?

 
Jossan

Jossan

6 augusti 2008 14:54

Så länge det känns rätt spelar det ingen roll hur tidigt det är! Det där kommer bli super bra sAra!
Säger tjejen som köpte bostadsrätt med sin kärlek efter 3 månader, kastade pillrena efter 1 år och nu 5 år senare har vi 2 barn, volvo och nu ett hus. Lovely!

http://josefinpettersson84.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards