Direktlänk till inlägg 8 augusti 2008

Förlovning!!

Av Sara - 8 augusti 2008 09:45

Grattis till Madde & Buppen som förlovat sig idag!

 
 
Ingen bild

sis

9 augusti 2008 11:46

hälsa madde så hjärtligt! Kul! Gjorde dom det nör ni var med eller??? Hoppas att ni får en härlig helg i obygden ;) nu är vi äntligen hemma, ikväll vankas det fest. sedan är det VERKLIGEN slut på allt vad godsaker heter. hårdträning, salladsblad och vatten. Fast ett glas vin ibland är ju bra för hjärtat - har jag hört! =) Apropå resa utomlands...jag har ju inte varit på så många fler ställen än grekland och det är ju ingen höjdare på höst/vinter. men jag har ju sagt egypten tidigare! billigt, snorkling o varmt! kolla upp det!

 
Ingen bild

Helena

11 augusti 2008 08:47

Tyvärr kan jag inte tipsa om nåt kul ställe. Jag tror alla ställen jag varit på, har förändrats de senaste 25 åren sen sist jag var där. Jag hoppas att du kommer till nåt bra ställe som du kan berätta om, jag lever ju genom andra istället för att åka själv.Mycket billigare,,men FY FAN vad tråkigt!

 
Rikke

Rikke

12 augusti 2008 10:12

o fan gratulera dom till forlovningen da!

Nu kommer jag hem om 3DAGAR*pirr i magen*

http://www.rikke84.blogg.se

 
Ingen bild

Anki

13 augusti 2008 08:24

Resa och resa va f-n stanna hemma och jobba med mej i stället. Miss you : (

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 30 december 2008 14:34

Blir ingen bloggning imorgon eftersom vi håller på att byta internet och är utan just nu. Gott nytt år på ER! ...

Av Sara - 30 december 2008 14:32

Tänket bege mig en snabb sväng till helvetesbirsta och hoppas på bättre hjälp denna gång. Vill ju så gärna ha en systemkamera. Kanske denna blir min idag? då blir det bara hem och lära mig skiten så jag kan knäppa massa fina bilder imorrn!! Tjing tjo...

Av Sara - 30 december 2008 07:15

Julafton blev en lugn tillställning. Slutade runt 16 och då åkte jag och fick lite mat i magen hos min faster och fick även lite julklappar! Sedan åkte jag och hämtade hjärtat i sörnacksta och vi åkte hem och mös tillsammans! Juldagen var  jag ledig,...

Av Sara - 30 december 2008 07:14

Hur firar ni helst nyårsafton? I lugn och ro hemma med dom närmsta.    21.7 % Middag i goda vänners lag.    34.8 % Fest med kompisarna hela natten!    13 % På krogen    0 % I fjällen med skidor och stugfest!    8.7 % Jag firar inte nyår.    8.7 % Nåt...

Av Sara - 24 december 2008 12:44

.. av denna jobbiga arbetsdag... vi har faktiskt haft en himla mysig dag hittills. Julfrukost, grötlunch och sällskapspel som vi fortfarande håller på att beta av. Akuten håller sig hittills (peppar peppar) väldigt lugna. Hoppas att det fortsätter så...

Ovido - Quiz & Flashcards