Alla inlägg den 2 december 2008

Av Sara - 2 december 2008 14:12

Idag fyller Rikke 24 år, synd att du är i barcelona men vi kanske ses snart??!

Grattis på dig vännen!!

Minns du den här helgen? =)

Av Sara - 2 december 2008 14:03

Blev ingen träning igår, jag åkte hem och lagade mat. Blev både köttfärslimpa och bacoon,broccoli och ostpaj. (då slipper jag ju laga mat ikväll, och det uppskattas ju =)

Sedan knatade jag och Madde runt tjärn fullt munderade med reflexer och pannlampor. Man kunde inte ösa på eftersom det var så satans halt och det känns i benen idag...

Efter prommisen såg jag och Madde på färjan. Nu är det slut men dom ska tydligen spela in en ny omgång... och Håkan hotar att hoppa av. Jag tycker Håkan ska starta ett helt eget program. Han är ju typ en manlig Linda Rosing. Inte alla hästar i hagen precis.


Ikväll blir det ett pump pass! Hostade ju inte lika mycket inatt så nu kan jag inte hålla mig mer!!


nu gick det föressten att skriva kommentarer på blogg.se. igen.

Ibland skriver jag kommentarer till folk då blir dom glada. Oftast.

Gör det ni med, Hörrni!!



Av Sara - 2 december 2008 08:26

Jag har för mig att jag skrivit om detta förut.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3897661.ab


Det enda jag säger är att det skjuts för lite... det gör det verkligen.

Av Sara - 2 december 2008 08:11

Grrrrrrrr!! varför kan man inte bara få kommentera hos blogg.se

JAG FATTAR INTE VAD DET ÄR FÖR JÄVLA LÖSENORD MAN SKA HAAAA???

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards