Alla inlägg den 20 december 2008

Av Sara - 20 december 2008 13:29

Vaknade vid halv nio klev upp och griljerade skinkan. Den åt vi sedan p hårdbröd till frukost. Mumsigt värre!!

Sdan for jag in på stan och mötte upp syrran. Fick dom sista juklapparna köpta så vi slipper g på stan i morrn! Ska bara kompettera med en del gosaker till en julklapp.

Fick även en skitsnyg bolero köpt så nu har jag beslutsångest angående jul/juldan/nyår, vilken klänning jag ska ha när för alla passade så bra till boleron. I-Iandsproblem..verkligen!!


Nu är jag hemma och har hoppa i mjukiskläderna - SKÖNT! Ska plocka undan här sedan laga godmat åt mg och hjärtat. Blir fläskfilé med hasselbackspotatis och 4pepparsås! Ikväll blir det tjejkväll hos Jossan! Kommer bli skitmysigt, dricka vin och ät ost och kex, mums!

Men först ska jag lägga mig i soffan oh jäsa lite.... inte helt kry faktiskt, men inget som inte en alvedon råder bot på!


Ha en trevlig kväll

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards