Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Sara - 7 februari 2008 13:04

Har varit mycket snack om festen i bloggen senaste tiden. Men det är för att det är typ det enda jag tänker på. Tankarna snurrar hela tiden. Har vi missat nåt? När ska jag göra det? hämta det? hinna det?!


Ikväll ska jag göra klart frågesporten och sedan ska jag och Anna göra klart bordsplaceringen.


Imorrn hoppas jag dom hinner göra en del innan jag slutar så vi bara kan ägna kvällen åt att göra klart i lokalen och göra alla sallader!


Sedan på lördag ska väl det sista inhandlas till bålen osv.. Sedan är det bara att hoppa i sin fina utstyrsel och parta på.


Hoppas hoppas hoppas att allt flyter på så det blir en bra och framför allt ROLIG FEST!!


Vet ej om det hinns bloggas nåt mer innan festen så nästa gång kanske är på söndag, men troligast måndag och jag hoppas jag har mycket kort att lägga upp!!



Ovido - Quiz & Flashcards