Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Sara - 15 februari 2008 14:06

Vill ju följa bröderna Schulman genom deras dag men sidag verkar ha brakat ihop totalt... vad trodde värmlands länstidning?! Fattar inte ens varför dom valde DEN tidningen att fortsätta blogga i men men, mig får dom skriva vart som helst.


Nu slutar jag om 1h, 45 min! då ska jag åka och handal och laga thaimat och ta ett glas vin. Sedan kanske jag ska förbereda lite inför skoterturen imorrn, som jag verkligen hoppas hoppas blir av om vädret är fint!

 (fast jag är ganska rädd oxå efter våran vurpa sist....) Jag tänker tejpa fingret!!

På söndag vill jag åka slalom, SIS!? duger skönvik nu efter alperna? =))


Nu är det dags för fredagsfika!


Ha en trevlig helg!


Under helgen hoppas jag att några bilder från festen kommer upp iaf!

Av Sara - 15 februari 2008 08:41

Äntligen får jag nåt vettigt att göra på dagarna igen. Nåt kul att läsa.

Äntligen är Schulmans tillbaka med sin grymma blogg!

Följ den du med, här.

Av Sara - 15 februari 2008 07:32

FULL FART MOT HELGEN!!!!

Man uppskattar att vara ledig på helgen mycket mer när man faktiskt jobbar helg ibland. Ska bli ruggigt skönt i helgen. Angling, skoter och grillning i morrn, myyyyys! Ikväll kanske ett glas vin om jag orkar? har en förmåga att vara svinigt trött på fredagarna..


Ikväll ska jag laga thaimat, det är bland det godaste jag vet! Fast idag ska jag prova ett recept jag fått från en arbetskollega. Nytt är kul!


Mycket tankar kring sommarsemestern... Ska jag förlänga även om ingen kan byta semesterperiod med mig? Känns ju inget vidare att ha alla veckor semester utan C. Det är ju då man har tid att hitta på saker tillsammans. Men det känns som folk på det här stället inte tycker att det är lika viktigt att ha semester med sin sambo om man inte har barn tillsammans.

Nåja, jag ska prova byta. Får jag inte kanske jag slutar jobba 7 juni.

Nån som har ett toppenjobb åt mig? =)


Näpp, nu ska jag jobba undan lite så den här fredagen svischar förbi!

Är föressten bjuden på 70 års fest på lördag men jag är verkligen inte upplagd för fest. Synd, för det är ju roligt att klä ut sig... =)


Ovido - Quiz & Flashcards