Alla inlägg under oktober 2006

Av Sara - 12 oktober 2006 10:17

Jodå, nu ska man bli allmänbildad. Igår kom en kille och ringde på som kom från företaget som säljer böcker om allmänt vetande. Så nu ska jag lära mig allt som hänt under -05 och varje år ända fram till -09. Man fick ett papper med ett antal frågor oxå, svar som fanns i boken, så dom vill tydligen att man ska öppna boken oxå. Jag börjar verkligen skaffa på mig vuxenpoäng nu, min första vettiga bok! + att jag har morgontidning och hemtelefon. Nu måste jag sluta innan jag blir riktigt vuxen...Ska bara säga det att Jessica Kempe är världens torraste och äldsta 31 åring!! ha en bra dag ;)

Av Sara - 11 oktober 2006 12:44

Någon som har nåt enkelt recept på nån efterrätt kanske? Kan ju meddela att jag är en aning svag för choklad.....=)

Av Sara - 11 oktober 2006 10:06

Kanske nån av dessa linnen blir min nyårstass kanske? Tycker alla tre är assnygga! Kommer från www.asos.com

Av Sara - 11 oktober 2006 09:52

Till Jessica: Jag vet inte vad du fått för dig, men jag vill inte jobba julafton åt dig! Puss!By the way, ska bli askul me vinkväll hos dig nästa helg! SKOJ!!

Av Sara - 9 oktober 2006 12:55

Jo, jag tänkte faktiskt försöka skapa lite julkänsla i min lilla lägenhet i år. Dom senaste åren har jag endast satt upp julgardiner i köket och inget mer men i år tänkte jag iaf försöka. Det jag är ute efter är en liten minijulgran, så om nån vet var jag kan köpa en fin sån hör gärna av er! Tyckte den på bilden va fin, men den var det redan nån som ägde =)

Av Sara - 9 oktober 2006 08:42

Och i morrn är jag ledigt vilket känns väldigt välbehövligt! Ska sova och träna och förhoppningsvis träffa Elin och lille Douglas som nu är några veckor. Storkillen!Så är man bjuden på värsta 40 årsfesten! Den 4 November smäller det och det ska bli jättekul! Helgen innan är det kalajs för pappa + att Anna har tjejfest!Nu är det dags att jobba!

Av Sara - 8 oktober 2006 14:00

Snart har man iaf gjort sin helg för denna gång. Har gått bra men jag ska väl inte ropa hej ännu, faktiskt 5 timmar kvar. Hade dock kunnat fått lite mer gjort men just nu kämpar jag på med insortering och skit.Har hållt mig helt nykter i helgen! *kors i taket!* Så på lördag blir det partaj hemma hos mig. Har blivit så att det nästan bara blir födelsedagsfest hos mig eftersom jag inte bor så stort och jag har ju flera kompisar som bor mkt större som brukar ta på sig att ha fest. Men på lördag tyckte vi att det var dags att parta hemma hos mig så det blir nog kul! Sist va vi strax över 20 men jag hoppas inte vi blir så många, för då var det folk överallt, packade som sillar =)!Nåja, nu ska jag och jessica ut på Affektiva.

Av Sara - 7 oktober 2006 11:05

Det gick superbra för min pojke och min man =) Längtar redan till nästa fredag!

Ovido - Quiz & Flashcards